Pitch perfect 2 premiär

Hej, sorry för dålig bloggning de senaste dagarna. Har varit riktigt oispirerad och ville inte tvinga fram något inlägg.
Hur som helst så är jag super glad nu, för det är helg och dessutom en lång helg. Och mellan fredag och söndag åker jag och klassen på klassresa. Var inte så taggad förut men nu känns det faktiskt riktigt roligt att göra något med klassen innan 9:an tar slut.
 
Idag var jag på premiären av pitch perfect 2! Var där tillsammas med Vilma och Elvira. Den var faktiskt jättebra. Det brukar oftast vara så att ettan av en film är bäst men nu var nog faktiskt tvåan bättre. En riktigt mysig komedi där de har ungefär lika bra humor som jag ;) Skrattade typ genom hela filmen.
 
Nu ska jag nog kolla lite på yt eller nån film, ha en bra kväll!
 
xoxo,
 
Izan | |
Upp