Home spa

Bilder från jag och Vilmas hemma spa som jag sa att vi skulle ha igår^^
Det var riktigt mysigt och vi han prata igenom allt mellan himmel och jord. Idag har jag inget planerat förutom so plugg. Roligt vaa??! -.- Har ju nationella på måndag och tisdag så borde i alla fall kolla igenom det lite. 
 
Jag får alltid sån prestationsångest, vill alltid göra mitt bästa. Men jag har släppt efter lite eftersom jag vet att jag kommer in på det gymnasiet jag vill. Och det är väl ändå huvudsaken. Sen är det såklart kul att gå ut med bra betyg men det är ju inte hela världen om jag skulle sänka mig i nått ämne!
 
Får se hur det kommer gå att plugga idag för min hjärna har redan tagit sommalov. Nu blir det i alla fall frukost för jag är hur hungrig som helst.
 
Izan, Skönhet | |
#1 - - Lollee:

Åh så mysigt!

Svar: Jaa :)
Inez

#2 - - ♫♪ sandra:

härligt!

Svar: :D
Inez

#3 - - SaraNavjord.se:

gud vad mysigt! man måste unna sig sånt ibland! :)

Svar: Ja precis :)
Inez

#4 - - Skogsraah ☾:

Åh vad mysigt det ser ut :)

Svar: :D
Inez

#5 - - Klara Andersson:

men åå vad mysigt!

Svar: jaa :D
Inez

Upp