Helg

Asså äntligen, så skönt!! Ännu ett prov bortgjort. Ett steg närmare sommarlovet. Jag och Linnea firade detta med hamburgare på "texas hamburgarstället" (lär mig aldrig vad det heter haha). Vi har 2 timmars hål varje fredag så det passade verkligen bra att lyxa till det. 
 
På idrotten hade jag springtest på 2,4km vilket var sjukt jobbigt för mig som aldrig springer, och att jag dessutom hade varit förkyld 2 veckor innan gjorde inte så jag var i bättre form. Men ska inte skylla på förkylningen för min kondition är riktigt kass. Hade i alla fall en väldigt peppande Elvira brevid mig, utan henne hade jag gett upp och gått flera gånger!
 
Springtestet påminde mig verkligen om varför jag aldrig springer, fast samtigt vart jag riktigt taggad på att få bättre kondition. Även om det kändes som att jag skulle dö just när jag sprang.
 
Ikväll ska jag och Vilma ha hemma spa/filmkväll. Får nog fara ner på affärn och köpa till goda frukter och sånt!
 
Vad hittar ni på ikväll?
 
 
Izan | |
#1 - - Elsa Ohrås:

Jättefin blogg! :)

Svar: Tack! :))
Inez

Upp