Fullt upp

Det har varit fullt upp hela dagen för mig så har nästan inte hunnit tänka på bloggen. Började dagen med att klippa min pappa, hade aldrig klippt någon förut och tvingade honom att jag skulle få göra det. Vart faktiskt ganska bra om jag får säga det själv, pappas reaktion var mer "oj vart ju helt okej ändå!". Hahah
 
Sen på eftermiddagen for jag på bodypump och det kändes kan jag säga. Mest för att jag hade jätte mycket träningsvärk sedan i fredags men också eftersom det var 3 veckor sedan jag var på pump senast. Men känslan efteråt var skön som vanligt! Känner dock redan av träningsvärken. Det är alltid som att börja om på ruta 1 med träningen efter man varit förkyld. Men nu får det inte bli mer förkylningar på ett tag!
 
Nu ska jag läsa igenom lite inför nationella i so som vi har imorgon. Somnade när jag skulle försöka plugga innan maten så får väl se hur detta ska gå. Wish me luck ;)
 
xoxo,
 
Izan | |
#1 - - I M I L O A . S E :

Duktig du är!

Svar: Tack!! :))
Inez

#2 - - MATILDA ROSQVIST:

härligt med bodypump :)

Svar: Ja verkligen :))
Inez

#3 - - Stina:

Såå skönt med träning :)

Svar: Jaa :D
Inez

Upp