Bort med de röda tonerna

Mitt hår har börjat se väldigt oranget ut. I alla fall utomhus och det var ju inte riktigt tanken. Så idag gick jag till min pappas kusin som är frisör så hon fick hjälpa mig. Hon föreslog att jag skulle tvätta håret med ett sorts balsam som tar bort det rödaktiga/guldaktiga. Det är typ som en toning fast man har bara i den i 5 minuter och jag kan använda den lite när som helst. Mitt hår kommer alltså vara lika mörkt som nu men kallare i tonen.
 
Skulle egentligen vilja gå till frisören och slinga håret också. Vill ha tillbaka mitt ljusa, naturliga. Men vet inte om jag vill lägga pengar på det just nu med tanke på att jag inte kommer få barn/studie bidrag på hela sommaren. I slutet av veckan får jag i alla fall veta om jag får sommarjobb så i fall att jag får det så kan jag nog slinga håret. Vill bara veta säkert att jag har tillräckligt med pengar i sommar.
 
Ska testa redan ikväll så får väl se om det blir någon skillnad. Hoppas det!
 
Izan, Skönhet | |
Upp