Äntligen frisk

Efter några riktigt dryga dagar så kan jag nog äntligen kalla mig frisk igen. Har haft så tråkigt, har bara legat i min säng, har knappt ätit nått, har inte haft ett skit att göra. Har typ bara kollat på film och glee i en vecka. Så himla tråkigt. Särskilt eftersom jag missade klassresan och eftersom det var långhelg, men what to do lixom? 
 
Såg i alla fall en ganska bra film för några dagar sen. Filmen heter The Duff och gick på bio för ett tag sen. Det var en ganska typisk high school film. Sportfånar, nördar, snygga killar och elaka tjejer. Men det var ändå nånting som gjorde den speciell och det var väl typ att huvudpersonen inte förändrades. Jag menar, filmer slutar ofta med att den "nördiga" tjejen gör om sig och alla ba "WOW", men jag gillar att det inte var så i den här. Hon visade att det är mycket coolare att vara sig själv och att man inte ska göra om sig för andras skull. Ganska mysig film men inte bästa jag sett direkt!
 
Imorgon blir det en ny vecka och nya tag höll jag på att säga. Då ska jag till skolan och det känns askul för jag är lagomt less på att sitta inne på mitt rum 24/7. Blir kul att träffa alla.
 
Önskar att jag hade bloggat mer. Men har varit helt sönderkörd. Har haft mellan 38-39 graders feber, vilket är väldigt högt för att vara jag. + så hade det nog inte blivit så roliga inlägg då det ända jag gjorde var att ligga i sängen.
 
Mina dagar i bilder
 
Izan | |
Upp