Tips på skinnjacka/vårjacka

Undrar om ni har något tips på en snygg skinjacka eller vårjcka som finns på någon butik i Stockholm. Ska som sagt för typ tusende gången dit i helgen och tänkte att utbudet är ganska mycket större än lilla Umeå. Ni får också gärna tipsa om sidor på nätet där dom har snygga vårjackor!
 
Om jag ska ha en skinnjacka vill jag verkligen att den ska sitta perfekt. Ofta när jag provar skinnjackor så känner jag mig som en stor mc kille. Så den måste sitta perfekt! Provade en gång en jofama och den satt jättebra dock kostar dom ju rätt mycket. Så en med ett bra pris är också ett plus.
 
Vet inte riktigt vad jag vill ha för andra sorters vårjackor. Jag gillar dom som ser ut som ridjackor men annars vet jag inte riktigt!
 
Ös på med kommentarer nu!! :)
 
 
Izan | |
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Nelly har alltid snygga jackor, annars kolla på H&M eller Gina :) kramkram

Svar: Tack för tipset :)
Inez

#2 - - milina.blogg.se:

Gina brukar oftast ha rätt så snygga och billiga skinnjackor!

Svar: Tack för tipset .)
Inez

#3 - - MATILDA ROSQVIST:

så fina bilder :D

Upp