Redo för nationella

Imorgon ska jag ha svenska nationella i läsförståelse. Provet är nästan fyra timmar så jag har laddat upp med massa godis och dricka så jag håller mig vaken. Kommer bli riktigt jobbigt att sitta stilla så länge.
Har haft två nationella hitills, svenska prat och engelska prat. Men dom kändes inte som prov så detta känns som mitt första nationella.
 
Är riktigt kass på läsförståelse men hoppas att det går bra endå! 
 
 
Izan | |
#1 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Läsförståelse var det bästa av de momenten för det är typ det jag är bäst på xD Lycka till!<3

Svar: Tack!! <3
Inez

#2 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Lycka till! :)

Svar: Tack! :)
Inez

#3 - - milina.blogg.se:

Hoppas det gick bra!

Svar: Tack! :)
Inez

#4 - - ♛ johanna:

Hoppas det gick bra!

Svar: Tack! :)
Inez

Upp