Ny design!!

Som ni kanske vet (om ni kommer ihåg haha) så påbörjade jag en ny design för ett tag sedan, typ i januari eller något sånt. Nu har jag äntligen gjort klart den!! Eller jag är en sån där som alltid får för mig att jag ska ändra på saker i designen så vet inte om jag någonsin kan säga att jag är klar. Haha men är faktiskt nöjd så ska försöka att inte röra den.
 
Så om bloggen varit konstig idag så är det för att jag har grejat med den. Och om den fortfarande ser konstig ut uppdatera bara sidan på F5!
 
Eftersom jag har ett färdigt tema här på blogg.se så kan jag tyvärr inte ändra så jätte mycket saker. Men med så pass många bilder i headern tycker jag ändå designen blev ganska personlig. 
 
Vad tycker ni hiss eller diss?? :)
 
 
Design, Izan | |
#1 - - Linn Strömberg:

Jättefint :D

Svar: Tack!!!
Inez

#2 - - Jessy:

sv; Ja den är grymt snygg, tack själv för din kommentar! :)

#3 - - MATILDA ROSQVIST:

Så fint :D

#4 - - MATILDA ROSQVIST:

Så fint :D

Svar: Tack!! :)
Inez

#5 - - mathilda:):

Hiss! jätte fint:)

Svar: Taack!!
Inez

#6 - - nellie:

Gud så fin!!!

Svar: Tack!! :)
Inez

#7 - - Mika:

Riktigt fin design!

Svar: Tack!!!
Inez

#8 - - Agnes:

det blev fint :) men man kan ju ändra i blogg.se's design även om man har ett färdigt tema, det är bara att göra ändringar i stilmallen och kodmallarna som vanligt! då ändrar man i designen men man har fortfarande temat som grund

Svar: Tack!! :) Man kanske kan det men har inte riktigt lärt mig för dom har ändrat jätte mycket jämfört med hur det var förut!
Inez

#9 - - Agnes:

* blogg.se's design

#10 - - Anonym:

*design

#11 - - Nathalie Tegelstam:

Så fin den blev! :) kram

Svar: Tack fina du!!
Inez

#12 - - ida foto. ♛:

superfint!! :D

Svar: Tack så mycket!!♥
Inez

#13 - - Josefine ♔:

Så fint! :D

Svar: Tack!!
Inez

#14 - - Emma:

Riktigt fint blev det! :)

Svar: Tack! :)
Inez

#15 - - Angelica:

Tycker helt klart det blev en hiss! Jättefin blev den :)

Svar: Tack så mkt!! :)
Inez

#16 - - Klara Andersson:

snygg!

Svar: Tack!
Inez

#17 - - VERONICA - fashion blog:

Grymt fin, gillar den skarpt!! :) Kramar fina du!

Svar: Tack!! Kramar tillbaka :)
Inez

Upp