New in - Stockholm

Så vad köpte jag i Stockholm? Inte mycket alls faktiskt. Hade förväntat mig att jag skulle ha med mig massa snygga vårkläder i massa färger. Men jag hittade faktiskt inte mycket som var snyggt. Antingen har inte vårkläderna riktigt kommit ut riktigt än eller så kollade jag på fel ställen.
 
Fick med mig två klädesplagg som såklart var svarta och vita. Byxorna/tightsen är ifrån zara och linnet från mango.
 
Necessären är från victoria´s secret. Perfekt att ha sminket i.
 
Ansiktsmask och ansiktsvatten från lush.
 
Izan, New in | |
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Åh vilken snygg shopping! :) kram

#2 - - Ida - foto & häst:

så snygga inköp!! och Lush, världens bästa!! :'D

#3 - - Lollee:

Så fina saker!

#4 - - Lollee:

Så fina saker!

#5 - - MATILDA ROSQVIST:

Snygga byxor :D

#6 - - milina.blogg.se:

Nice :D

#7 - - Amanda:

Fina grejer! :)

Svar: Tack! :)
Inez

Upp