Mina favoritserier

Den här serien är helt underbar, behöver ja säga mer? Haha.Tycker det är lite svårt att säga vad den handlar om då det är så mycket och jag inte vill spoila. Man får i alla fall följa med i några ungdomars liv från high school till att dom är vuxna. Allting börjar med Nathan och Lucas som är två bröder men som har växt upp i två olika hem och avskyr varandra. Sen såklart om mycket mer.
Den är 9 säsonger vilket låter långt men jag har aldrig upplevt den som långtråkig, snarare tvärtom, när den slutade kände jag "är den redan slut". Serien har ett bra budskap och man lär sig mycket av den tycker jag.
 
Som genre skulle jag säga att det är drama komedi. Hur som helst så är den jättebra!! Rekommenderas.
 
Som tvåa är det gossip girl. Känns som att många har sett den här serien men kan ju berätta lite ändå. Handlar om Serena och Blair som är bästa vänner. Deras liv i New York, skolan, pojkvänner, drama. Serien är väldigt "glamig" men visar ju också att Dan som bor i Brooklyn (tror jag, var ett tag sen jag såg den) och var i "the outcast" också kunde hänga med dom populära. Och den visar väl även att livet inte bara är perfekt för att man är populär och bor i New york.
 
Hur som helt jätte bra och rekommenderas!
 
I den här serien får man följa med i några ungdomars liv. Den är inspelad i beverly hills. Jag älskar att det är sommar i den hela tiden. Den börjar med Annie och Dixon som flyttar till Beverly hills med sin familj. Hur dom börjar sitt "nya" liv där och ja massa drama såklart! 
Typ alla serier jag ser är drama, men jag gillar det. Denna serie rekommenderas oxå!
 
Någon som sett samma serier? Vad är era favoritserier?
 
Izan, Tips | |
#1 - - Hilda:

Åh gossip girl är ju så himla bra! Ha du sett pretty Little liars? eller vampire diaries? Dom är också sviiiibraa! :)

Svar: Nej pll har jag inte sett, men alla mina kompisar har det hahha. Vampire diaries har jag sett lite av på första säsongen, väldigt spännande serie! :)
Inez

#2 - - Skogsraah ☾:

Håller verkligen med om att OTH är bästa serien! Sett om de första säsongerna sååå många gånger :)

Svar: Ja jag med, har sett den tre gånger på raken nu! :)
Inez

#3 - - ida foto. ♛:

Har sett både Gossip Girl och 90210, dock inte OTH men min bästa kompis älskar det, helt galen haha :'))

Svar: Du borde se OTH, den är så bra!!!
Inez

#4 - - ♫♪ sandra:

åh oth <3

#5 - - Klara Andersson:

åå alla dom där är såå bra!

Upp