Glass te och kvällsplugg.❤

Första dagen av 4 den här veckan är avklarad!
Har just gått igenom lite kemi, vilket vi ska ha på nationella. Hatar kemi men tänkte att jag sprider ut på plugget så känns det inte lika jobbigt och så behöver jag inte plugga lika mycket på lovet. För en gångs skull skjuter jag inte upp plugget till dagen innan provet.
 
Tänk att det är lov igen om bara några dagar. Det var ju nyss sportlov, vars tar tiden vägen egentligen?! Vårterminen går verkligen jätte fort men det gör ingenting, vill ändå att det ska bli sommar och det blir skönt att högstadiet och grundskolan tar slut :D
 
Innan det blir lov så har jag några roliga saker jag ska göra. Imorgon ska jag träna, bokade bodypump pass och på onsdag ska jag gå på grubberevyn med la familia. Grubberevyn är en revy som musikarna och teatergruppen på skolan fixar varje år och den brukar vara hur bra som helst!
 
Hittar ni på något roligt i veckan? Eller ska ni göra något speciellt på lovet?? 
 
 
 
Izan | |
#1 - - Klara Andersson:

aa tiden går fort, skönt att det inte är långt till lov :)

#2 - - milina.blogg.se:

Nice! :)

#3 - - Emelie:

åh härligt med lov snart! :) söt mugg haha :)

#4 - - Nathalie Tegelstam:

Så söt mugg, har en likadan haha :) kram

Svar: Haha :D
Inez

#5 - - Caroline:

Mysigt! ^^

Upp