Dagarna går i slowmotion...

Vill SÅÅÅÅ gärna att dagarna ska gå snabbt nu. Som sagt så åker jag och Ella till Stockholm på lördag för att kolla på Katy Perry. Längtar bara mer och mer för varje dag som går just nu. Och bara för att jag vill att det ska vara lördag nununu så går dagarna extra sekigt. Typiskt!
 
Men får bara hålla ut, vips så är det nog lördag ändå!
 
Om svenska nationella som jag hade idag så känns det faktiskt bra. Som jag sa så har jag aldrig haft lätt för läsförståelse men dom här texterna tyckte jag var riktigt enkla eller så är det jag som har utvecklats i läsförståelse ;)
 
Nu ska jag ta och plugga lite glosor, drygt att jag har saker varje dag den här veckan.....
 
Random arkivbild
 
Izan | |
#1 - - Isabelle Johansson:

Kan bara hålla med, hoppas din tisdag varit grym!

#2 - - therese:

Härligt att läsförståelsen gick bra, hoppas det går bra på dem delarna du har kvar också :)

Svar: Tack! :)
Inez

#3 - - Nathalie Tegelstam:

Så fin du är tjejen! :) kram

Svar: Tack!!
Inez

Upp