Back to normal.

Hej allihopa! Det vart som en minibloggpaus nu när jag var i Stockholm och även lite när jag kom hem. Kom hem i måndags. Så roligt att se att det finns läsare som faktiskt följer min blogg varje dag även om jag inte har bloggat på ett par dagar :)
 
Jag har haft det hur bra som helst i Stockholm. Helgen blev så lyckad och jag tror alla vi 4 är väldigt nöjda. Vi har shoppat, dock inte så mycket som jag trodde. Jag som hade tänkt få med mig massa fina vårkläder...
 
Vi har ätit gott hela helgen, jag har hunnit träffa mina kusiner och moster. Sen så var vi såklart på konserten och den var så bra! Går inte att beskriva med ord!
 
Min lektion börjar snart men hade tänkt visa mer bilder när jag kommer hem :)
 
Izan, Resor | |
#1 - - Ida - foto & häst:

men gud så gott! ser så mysigt ut :D

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt!

Upp