15 random fakta om mig

1. Om jag är nervös pratar jag oavbrutet eller så är jag knäpptyst.
2. Jag bröt min arm när jag var 1 år annars har jag aldrig brutit något.
3. Jag är inte allergisk mot något.
4. Jag överanalyserar ALLT, och helst på kvällen när jag borde sova...så sjukt jobbigt.
5. Jag älskar djur.
6. Mitt naturliga hår är blont.
7. Jag har massor av släkt i Finland.
8. Antingen känner jag inga känslor alls eller så känner jag för mycket.
9. Jag vill flytta utomlands.
10. Jag tycker att frukost är den bästa måltiden.
11. Mitt humör påverkas så himla mycket av vädret.
12. Jag önskar att jag kunde sjunga.
13. Jag är duktig på att spendera pengar på mat.
14. Jag har gått i ridning.
15. Jag hatar smaken av kolsyrat vatten! Läsk går bra för det smakar någonting men kolsyrat vatten, bläää.
 
myskläderna är på <3
 
Izan | |
Upp