Trött och less

Buhuhu min förkylning försvann inte av att gå och lägga sig kl 9. Istället känns det bara värre idag. Det har fungerat helt ok i skolan men det kändes verkligen i slutet av dagen att jag har feber, har dock inte kollat än!
 
Skulle hellre få en släng av feber för det håller oftast bara i sig 2-3 dagar för mig medan förkylningar brukar ta veckor att få bort.
 
Vet att det bara började i förrgår men tycker faktiskt det får vara slut nu. För jag känner mig bara allmänt låg och irriterad. Sorry för dålig och meningslös bloggning, men jag har verkligen ingen ork just nu.
 
xoxo,
 
Youtube är min bästavän just nu, skönt att bara ta det lugnt. Orkar inte ens röra mig ner till köket så får hoppas att mamma kommer hem snart för jag börjar bli riktigt hungrig!
 
Izan | |
#1 - - Pauline:

jobbigt :( krya på dig!

Svar: Tack :))
Inez

#2 - - Mathilda:

Hoppas att det är bättre idag! Annars får du krya på dig!
Va gärna med i min veckans blogg tävling :)

Svar: Tack! Tyvärr är det inte de :/
Inez

Upp