Ibland har man bara dåliga dagar!

Förlååt för världens dåligaste uppdatering i helgen! Inte för att jag behöver be om ursäkt. Men lite dåligt samvete får jag när flera kollar in och jag inte änns uppdaterar ett inlägg.
Hur som helst så mådde jag inte så bra i lördags, inte sjuk. Men flera småsaker gjorde mig på dåligt humör och jag hade svårt att få det att rinna av. Tog en varm dusch och försökte ta hand om mig själv och lugna ner mig själv. Bättre blev det men det var inte förens kvällen som allt släppte. Då träffade jag några kompisar som fick mig att tänka på annat. Hatar verkligen när något står och gnager i huvudet som bara får en att må dåligt och slukar ens tid och energi, en hel dag gick ju bort!! 
 
Idag har jag pluggat vilket jag börjar bli väldigt less på att skriva här i bloggen. Men just nu är det så mitt liv ser ut. Om några veckor när nationella har lugnat ner sig blir det nog lite roligare inlägg. På eftermiddagen cyklade jag till stan, 1 mil och det var motvind hela vägen, gick jättetungt och jag höll på att komma försent, skulle på bodypump. Hur skönt som helst att träna och det gick faktiskt riktigt bra idag med.
 
Nu ska jag ta och varva ner, koka en kopp te och plugga lite historia, hahah. Som sagt blir mindre sånt här om några veckor!! Promise :D
 
xoxo,
 
 
Izan | |
#1 - - Michelle:

Fin blogg! :)

http://www.michellesarvilahti.com/

Svar: Tack!
Inez

#2 - - Malin Lindgren:

Alla har dåliga dagar ibland! Och att blogga är inget måste, även om jag håller med dig! Känns som man mååste ibland :/

#3 - - milina.blogg.se:

Sånt är inte kul! Hoppas du får en bättre dag imorgon och får annat att tänka på :)

Svar: Tack :)
Inez

Upp