Dumma förkylningar

Igår började jag känna att jag hade ont i halsen och det blev bara värre fram mot kvällen, imorse när jag vaknade var det ännu värre. Drack te och tog halstabletter. Jag hade SO prov som första lektion och under provet kändes det som jag hade feber. Bestämde mig då för att åka hem efter provet eftersom om jag ändå bara kommer känna mig trött hela dagen så är det inte värt att vara i skolan + att jag har engelska nationella imorgon så det är ju bättre att jag är utvilad för det!
 
For ner på stan och åt lunch med mamma en sväng eftersom jag var tvungen att vänta på bussen i 1,5 timme. Nackdelen med att bo på landet!
 
Dagens planer blir att vila, kolla på youtube, göra lite skolarbeten som jag missar eftersom jag for hem, ta en lång dusch, sova tidigt. Nä hoppas jag är frisk imorgon :)
 
 
Izan | |
#1 - - Liisa Lindstrom:

Usch, jag har också dragit på mig något, hopplöst! :/
Krya på dig :)

Svar: Tack! Krya dumed då :)
Inez

#2 - - ISA:

usch, krya på dig! drygt att va sjuk nu när det är vår och fint ute!

Svar: Tack! Ja verkligen synd :/
Inez

#3 - - milina.blogg.se:

Åh krya på dig!

Svar: Tack! :)
Inez

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Krya på dig! :)

Svar: Tack<3
Inez

#5 - - ♫♪ sandra:

krya! <3

Svar: Tack<3
Inez

#6 - - S A N N A ♥:

åhh hatar att vara sjuk, krya på dig!!!

Svar: Jag med usch, tack<3
Inez

#7 - - Emma:

Krya på dig fina du!

Svar: Åh tack!!
Inez

Upp