Bästa ansiktsmasken jag testat

Genom åren har man testat en hel del olika ansiktsmasker. Dom enda som jag tycker har funkat hyffsat bra förut är the body shop´s. Men ansiktsmaskerna från lush är det nog ingen som slår känns det som. Den som jag har är den här och den är hur bra som helst. Den är för dom som har normal hudtyp men ändå får finnar lite då och då. I ansiksmasken är det skrub så jag brukar skrubba lite försiktigt i ansiktet medans jag lägger på den, speciell där jag vet att jag brukar få finnar så jag rengör huden lite extra där.
 
Som sagt så ser alla mina söndagkvällar(vet att det är måndag men jag har haft studiedag) ut såhär för det är helt klart bästa sättet att avsluta veckan. Efter den här veckan kände jag verkligen att det behövdes extra mycket eftersom jag har varit dålig på att ta hand om min hud när vi var i fjällen. Det märks direkt när jag slarvar.
 
Har ni några tips på bra ansiktsmasker som ni testat? :)
 
Japp jag har gått runt i pyjamas hela dagen :))
 
Izan, Skönhet | |
#1 - - Emma:

Prova mask of magnaminty från lush! Grym)

Svar: Ska jag absolut göra!
Inez

#2 - - Jennisbeauty:

Bra tips! :) Jag älskar The body shops ansiktsmasker!

Svar: Ja dom är jättebra!
Inez

#3 - - Ida - foto & häst:

Åh Lush är faaaantastiska!! Har bara produkter från dem, ansiktprodukter, hårprodukter osvosv :D Har inte testat denna mask, utan använder Mask of Magnaminty, den är fkn amazing, älskar den så mycket haha :')))

Svar: Ja, lush är super! Älskar deras produkter :))
Inez

Upp