Åt utomhus idag

Dumma, dumma förkylning som vägrar släppa. Idag när jag vaknade kändes min kropp tung som en sten och det gjorde ont i den precis som när man har feber. Det konstiga är att jag inte ens hade feber sen när jag kollade. Bestämde mig i alla fall för att stanna hemma för min förkylning har blivit värre. Min hjärna kan inte tänka normalt och självklart har jag tre prov just den här veckan, har bara ett kvar imorgon. Dessutom är jag riktigt sugen på att träna efter bodypumppasset i söndags, men såklart går ju inte de :/ Och jag har nada att göra här hemma. Jag är så utråkad.
 
Ska sluta klaga nu, här har ni 5 positiva saker:
- Jag åt "mat" (ägg och bacon, det ända jag var sugen på, haha) ute i solen för första gången för i år.
- Jag har snart gått ut grundskolan och det är snart SOMMARLOV! Wohoo.
- Vårvädret är jätte härligt (synd att jag inte orkar gå ut så mycket just nu).
- Det är snart helg!
- Jag dricker världens godaste te just nu, marshmallows te med ca 1 liter honung i ;)
 
 
Izan, Ätbart | |
#1 - - Oslofru:

Så mysigt det ser ut :)

Svar: Det var det oxå :))
Inez

#2 - - Ida - foto & häst:

åh ser underbart ut! så gott :D

Svar: Det var de oxå :))
Inez

#3 - - milina.blogg.se:

Det där te't lät ju inte fel haha :D

Svar: Nä mitt absolut favvo :))
Inez

#4 - - Annelie:

usch krya på dig!! och alltså teet?!?! låter underbart!!! :D

Svar: Taack!! Det är hur gott som helst oxå :D
Inez

Upp