Alltså vädret!!!

Åhh ni förstår inte hur glad jag är, jag älskar våren och sommaren och nu kan man faktiskt kalla det vår på riktigt. Hos mamma bor vi nära havet vilket gör så snön tinar fort, så vi har varit utan snö ganska länge. Men det är inte förens nu jag känner att det är vår på riktigt. Tror det är för att det har varit riktigt aprilväder ett tag, det har snöat och varit sol om var annat. Och så har snön varit kvar på många andra ställen, tex där jag bor när jag är hos pappa har det varit jättestor skillnad på snömängden jämfört med hur det har sett ut här hos mamma. 
 
Men nu skulle jag säga att aprilvädret är över. Hoppas det i alla fall. Man blir ju så glad när solen lyser och man känner att det blir varmare ute. 
Är lite avundsjuk på er som bor i södra Sverige, ni har väl haft vår minst en månad nu? 
 
Satt och svettades på bussen påväg hem för att det var så varmt, kanske för att jag hade dunjackan på mig, hehe. Fast jag var glad ändå för det betyder att sommaren närmar sig. Mindre än 2 månader kvar till sommarlovet!
 
Hur är vädret där ni bor? Gillar att jag skriver ett helt inlägg om väder men vädret påverkar ganska stor del av mitt humör, därför ogillar jag verkligen vinterhalvåret. 
 
Izan | |
#1 - - VERONICA - fashion blog:

UNDERBARA bilder tjejen, riktigt härliga :) Kramar fina du!

Svar: Tack! :))
Inez

Upp