Borta bra, hemma bäst

Efter att ha bott hos mormor i nästan en månad var det vääääääldigt skönt att komma hem. Jag har haft det jätte bra där och mormor har tagit hand om mig som en prinsessa men det är alltid skönt att komma hem.
Fast dom senaste dagarna har däremot inte varit så roliga, jag har verkligen inte haft nått att göra. Dom senaste dagarna har jag gått omkring och fotat tills jag kommit på att jag ändå inte kunde göra nått med bilderna, typ blogga och redigera eftersom hennes internet inte funkade. Ritat tills jag insåg att allt jag ritade bara blev fult. Sen igårkväll gick jag ner till gäststugan vid ca 10 och tänkte kolla på tv. Men då fanns de såklart inget att kolla på...efter ett tag gav jag upp och bestämde mig för att sova istället, så nä jag har haft det ganska tråkigt. 
Men det gjorde det bara ännu skönare att komma hem.
 
Sen jag kom hem har jag i stort sett pratat och fikat med mamma, Fredrik och Emla sen gick dom och la sig.
Sen gjorde jag middag själv. Och nu hade jag tänkt kolla på one tree hill resten av kvällen. Sen ska jag sova i min egna säng. Bästa känslan typ...
 
 
Izan | |
Upp