Sista rycket (rycken)

Hejsan, asså gud vad jag bloggar sent hela tiden. Blir lätt så då jag går i skola typ hela dagarna, sen åker buss hem. Det resulterar oftast i att jag är superduper trött och verkligen inte orkar göra nått. Därför har jag ofta inte ork till att blogga på skoldagar. Och inte inspiration för den delen heller!
 
Men som sagt så är det superduper lite kvar till sommarlovet (eller hade ni missat de??;) och då blir det förmodligen 1000 gånger bättre med bloggningen. Eftersom jag då gör saker som jag tycker är roliga och då kommer känna mig mycket piggare och mer inspirerad!
 
Ikväll har jag försökt göra bort lite plugg. Det är inte mycket kvar att göra i skolan men just den här veckan är det proppat med grejer. Men får tänka positivt, snart kan jag ju faktiskt pusta ut. Längtar!!!
 
xoxo,
 
Hemmafrippen och myskläder.
 
Izan | |
Upp