Månadsfavoriter - April

Har kommit på en ny kategori till bloggen, månadsfavoriter! De flesta känner nog igen det från youtube, rolig idé tycker jag. Kul att få tips och veta vad andra har för favoriter. I mina månadsfavoriter kommer det att kunna vara allt mellan himmel och jord, kläder, skor, smink, hudvårdsprodukter, hårvårdsprodukter, mat osv.
 
Eftersom maj inte varit så länge så tog jag mina månadsfavoriter från april istället.
1. Mina air max. Älskar dom här eftersom dom har färg, jag har nästan bara svarta/vita kläder i min garderob just nu och detta ger en liten färgklick till ens outfit.
2. Mitt eos lip balm, vattenmelon och honung
3. Toni & guy torrshampoo, fick det här i julklapp men började fakriskt inte använda det förens förra månaden.
4. Ansiktsvatten från lush, använder detta varje kväll efter jag tagit bort mitt smink, gillar det såå mycket.
5 och 6 Veryme handkräm och parfym. Dessa är från oriflame och luktar hur gott som helst, så fräscht men ändå sött och sommar. Går inte att förklara men måste vara en av mina favorit dofter!
 
Izan, Månadsfavoriter | |
Upp