Bra gårdag

Igår var första lite varma dagen. Njöt till max och var ute i stort sett hela dagen. Blir så himla glad när det är bra väder! Först åkte jag med familjen till vindelmarknaden. Gick omkring där i några timmar, träffade massa folk, åt hamburgare, lyssnade på musik. Sen när vi kom hem satte jag och Vilma oss ute med ett fat med vattenmelon och naturgodis. Vattenmelon smakar verkligen sommar och var verkligen gott en solig dag som igår.
Bullen och bananerna köpte jag till en tiggare. Är verkligen kul att göra andra glada!
På kvällen blev vi ett helt gäng som gick ner till sjön och grillade mashmallows och åt massa annat gott och bara pratade. Det är så roligt att passa på att träffa alla sina kompisar nu och i sommar eftersom jag vet att vi kommer ses mindre i höst när alla börjar på olika gymnasium.
 
Nu ska jag ta tag i den här dagen. Har ju bara ätit frukost hittills! Tror jag ska köra någon form av träning här hemma och sedan ha lite hemma spa. Hinner nog inte fara på gymmet idag eftersom det är morsdag idag och vi får främmande på eftermiddagen. Kommer inte ens träffa mamma idag, en av dom dåliga grejerna med att ha skilda föräldrar. Men man har ju andra dagar på året man kan fira sin mamma ;)
 
Izan | |
#1 - - matilda w:

ser härligt ut :)

#2 - - Petra Wikman:

Skönt att ni hade bra väder, här regnade det hela helgen...

Svar: Här har det regnat idag, tycker sommaren borde komma snart...
Inez

Upp