Sista inlägget från den här datorn

Asså oj vad tiden går snabbt och här står det helt stilla. Har egentligen haft tusen grejer att blogga om men det har bara inte blivit. Ibland vet jag grejer jag kan och vill blogga om men jag vet typ inte hur jag ska fomulera mig i inläggen och är helt oinspirerad. Så det blev helt enkelt en STOR bloggsvacka.
 
Vet inte heller hur jag ska lösa det med bloggningen efter imorgon eftersom vi lämnar in skoldatorerna imorgon. Kommer alltså inte ha någon dator på hela sommarlovet. Jag hatar att uppdatera från mobilen och att blogga från familjens dator känns ju inte heller så roligt. Skulle ju kunna köpa en ny dator men det känns ovärt eftersom jag får en mac när jag börjar gymnasiet! Hur som helst så hittar jag nog någon lösning.
 
Imorgon är sista "skoldagen" med 9em, blandade känslor...Vi ska spela brännboll mot de andra 9:orna sen på kvällen är det "bal" eller avslutningsmiddag! Blir kul att se alla uppklädda. Sen på onsdag är det ju skolavslutning men det har nog ingen missat! Som man längtat efter sommarlov, men som sagt blandade känslor.
 
Drack cookies and cream frappe igår efter ett bodypumppass. Bästa man kan äta efter träning ;)
 
Izan | |
Upp