Grattis Kit

De senaste dagarna har jag gjort lite allt möjligt. Är nu i Göteborg hos mina kusiner. Var på Ullared igår och idag har vi hängt på ett litet utebad här. Fast det var iskallt ute och blåste som bara den. Imorgon tänkte jag och Ella ta bussen till Gbg eftersom vädret förmodligen inte är så bra då heller. Så då blir det väl lite mer shopping... ;)

Förutom att vi var på utebadet har vi oxå firat min kusin Kit som fyllde 13 idag. 

Vet att bloggningen inte varit på topp de senaste dagarna. Beror nog mest på att jag gör så mycket saker att jag glömmer bloggen. Vilket är både positivt och negativt. Positivt eftersom det betyder att jag har så pass kul att jag glömmer den. Negativt eftersom jag vill blogga ofta och att jag blir stressad när jag kommer på att jag inte bloggat på ett tag. Sen hänger det väl också ihop med att jag bloggar från mobilen just ny vilket inte är så kul. Vill ju lägga ut bilder från min kamera och göra fina inlägg...

Hur som helst grattis Kit!

Izan | |
Upp