Kulturnatta 2014

Hej
Min helg har varit värsta superhelgen. Den har varit jätte bra! I fredags var flera ur min gamla klass+massa andra och spelade brännboll. Jag var inte med i själva brännbollen men jag var med som sällskap och de var roligt bara det. 
I lördags var jag som sagt på Vilmas konfirmation och på kulturnatta. Vilmas konfirmation var i alla fall rolig, bara lite långtråkigt att sitta i kyrkan så himla länge. Men jag somnade i alla fall inte var bara nära på att göra det. Men den var fin och det var gått med fika efteråt ;)
 
Kulturnatta var nog helgens höjdpunkt. Var ju tänkt att jag skulle dit med Ella och Felicia men det slutade med att vi var hur många som helst, vilket var roligt men det blev lite för mycket ett tag. Men mot slutet av kulturnatta blev vi färre och man kände att man han prata med alla. Det vi han göra var i alla fall, äta god middag på göteborg, kolla på en dansuppvisning, lyssna på musik bland annat hoffmaestro och gå runt i typ hela stan, gjorde också sönder mina skor vilket var skitjobbigt för jag kunde typ inte gå. Fick rida på Toves och Elinas rygg flera gånger, haha.
 
När vi kom hem från kulturnatta skulle vi se en skräckfilm. Fast den var inte läskig och alla somnade typ mitt i filmen. Sen sov vi till ca klockan 11. Sen for både Felicia oh Ella hem ganska tidigt och jag följde med Vilma och Ulrika till stan. Försökte va smakråd åt Vilma.
 
Så sammanlagt har det varit en himla bra helg!
 
 
Izan | |
Upp