Sushi

Detta blev middagen idag, sushi❤ 
Idag känns allt lite bättre. Vilma (min bonussyrra) kom hit idag så jag har verkligen fått prata ut. Man har verkligen mycket att prata om när man inte träffats på 2 veckor! Ikvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut. Tror väl jag och Vilma hittar på något. Ska i alla fall äta äppelpaj, det är en sak som är säker :)
 
 
Izan, Ätbart | |
#1 - - VERONICA - fashion blog:

Åh så gott detta såg ut! Mums vad härligt!! :) Kramar finaste du, ha en grym dag!

Svar: Det var det oxå! Detsamma fina du :)
Inez

#2 - - Fanny:

Vad gott det såg ut! Jag älskar verkligen sushi! :D

Svar: Ja, sushi är hur gott som helst :)
Inez

#3 - - Vendela:

Alltså sushi! Såå gott ju! :)

Svar: Jaa :D
Inez

#4 - - Ida - foto & häst:

åhh gott och så mysigt :D

Svar: Jaa :D
Inez

Upp