Starstruckted.

Asså ni fattar inte hur starstrucked jag är. Jag skulle fara och kolla synen efter skolan, eftersom man måste det innan man ska börja övningsköra. Hade slutat tidigare och tänkte att om jag får tid direkt så hinner jag med en tidigare buss. Såklart hade dom ingen tid just då men jag fick tid en timme senare.
 
Så då fick jag gå på stan och vänta och av en ren slump så lyckas jag möta Anty eller Antonia. Asså whut. Hur stor är chansen!? Såg henne för ca en månad sen också men då gick jag aldrig fram men nu var jag som bara tvungen. Asså har aldrig blivit så starstrucked och trodde aldrig jag skulle bli heller. Har ju träffat kändisar förut men det har aldrig varit någon big deal. Men detta gjorde seriöst min dag!!!!
 
Ja idag är jag fan en fangirl. Om ni inte tittat på henne på yt, då har ni missat något. Alla måste göra det!!
 
 
Izan | |
#1 - - Oslofru:

Cool bild ;D

Svar: hehe tack! :)
Inez

Upp