Ska man skratta eller gråta....

Jag är sjuk igen! Alltså jag var förkyld i 2 veckor och sen frisk i 1,5, sen får jag 38,6 graders feber från ingen stanns när jag vaknar idag. Trodde att det var fel på termometern för jag brukar alltid känna dagen innan om jag håller på att bli sjuk. Ska jag aldrig få vara frisk eller?! Den här vintern har jag nog varit sjuk fler gånger än jag sammanlagt varit i hela mitt liv. Överdriver inte.
 
Och det värsta är att imorgon åker jag och klassen på klassresa och nu vet jag inte ens om jag orkar följa med. Är så arg, varför kunde inte feber välja någon annan dag. Det är ju dessutom långhelg. Kul att spendera den i sägen -.-
 
Är redan rastlös av att bara ligga här. Ska i alla fall göra mitt bästa av att försöka sova bort febern. Och hålla mina tummar för att jag ska vara frisk imorgon.
 
Får väl försöka kolla på glee eller något. Var flera veckor sen sist. Ge gärna filmförslag i kommentarerna!
 
 
Izan | |
#1 - - Emma:

Du MÅSTE följa med jue!! Nu får du banne mig bli frisk <333

Svar: Jag vet, skulle vara skittråkigt att missa :( Gör mitt bästa! <3
Inez

#2 - - Emmish:

jobbigt att vara sjuk, krya på dej =)
Fiin blogg =)

Svar: Tack!! :)
Inez

Upp