Paket - Skolavslutningsklänning mm.

Puuh då var den stressen borta! Alla känner nog igen sig i stressen efter en skolavslutningsklänning. Om man inte var ute i god tid förstårs. Jag var ganska sent ute, enligt mig och kände när jag beställde att jag inte alls visste vad jag skulle göra ifall dom inte passade. Man vill ju helst inte hålla på och skicka tillbaka saker och köpa nya såhär 2 veckor innan avslutningen.
 
Den jag ska ha på själva skolavslutningen passade jättebra och blev precis som jag hade tänkt mig. När händer det lixom? Sen ska alla i 9:an på min skola ha en avslutningsmiddag som är kvällen innan skolavslutningen. Den klänningen som jag ska ha på middagen är jag väl inte riktigt lika nöjd med men den funkar.
 
Allt är från nelly.com. Beställde även en tröja och ett linne. ALLT I FÄRG. INGET SVART. KAN NI TÄNKA ER?! ;)
Ni får bara en sneak peak på klänningarna. Ni får se dom på senare.
 
^^Denna blir nog en stor favorit. Älskar ryggen.
Izan, New in | |
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Såå snygga plagg! :) kram

Svar: Tack så mycket! :))
Inez

Upp