Musikcafé

Idag gjorde jag bort det där himla NO provet, trodde på riktigt att det skulle gå skitdåligt men nu efteråt känns det faktiskt ganska bra, så skön känsla. Det var jobbigt att det var sista lektionen också, då var man ju tvungen att vänta hela dagen. Nu är det i alla fall bortgjort och det känns så skönt.
 
Att det är fredag imorgon gör ju inte saken sämre. På något konstigt sätt så har faktiskt veckan rullat på ganka snabbt. :))
 
Nu efter maten är det musikcafé på skolan, det innebär att vissa från klassen ska spela låtar och dom som inte spelar ska sälja fika till klasskassan. Jag har bakat och ska sälja hade jag tänkt. Nu måste jag äta så vi inte blir försenade som vanligt typ...
 
 
Izan | |
#1 - - Caroline Blomberg:

kul att provet gick bra!!

#2 - - Nathalie Tegelstam:

Fin du är tjejen! :) kram

Svar: Tack finis!
Inez

#3 - - Hanna Viklund :

Usch vad jag avskydde no i skolan, men tur att det gick bra ändå =)
Ha en fin helg fina du!

Svar: Hatar oxå NO, ha en bra helg du med!!
Inez

#4 - - milina.blogg.se:

Så nice med fredag :D

Svar: JAAA :D
Inez

Upp