Imorgon drar vi!!!!!

Gaaah som jag har längtat. Och imorgonbitti 08:40 går flyget. Är så j*vla taggad på en helg med massa shopping, Katy Perry konsert, träffa kusiner och sova på hotell. Och att jag dessutom far dit med Ella känns extra roligt, känns så himla bäst att göra något sånt här med en av sina bästa kompisar!!!!<3
 
Håller just nu på att packa. Packar jättelätt då vi bara ska vara borta till måndag och dessutom kommer åka runt ganska mycket! Tror jag har fått med det mesta men ska checka nån extra gång.
 
Lägg märke till att alla mina kläder är gråa, vita eller svara. Det är nästan bara dom färgerna jag har haft på mig i vinter. Ska köpa massa vårigt och färgglatt nu i helgen. Kommer säkert sluta med en hög med bara svarta kläder ;)
 
Är det något speciellt som ni hittar på i helgen? 
 
Izan | |
#1 - - milina.blogg.se:

Vad roligt! :D

#2 - - Sara Navjord:

Vad roligt :)

Upp