Stugan i Finland

Nu är snart allt packat och klart! Förutom att jag småpackat idag så har jag gjort lite småsaker som mamma ville att jag skulle göra, bla. Vikt tvätt och städat köket. Roligt va!?... Passade också på att städa mitt rum då det verkligen behövdes. Så min dag har ju inte varit någon höjdare än så länge. Gjorde i alla fall pannkakor till brunch imorse.
Nu ska jag lacka min naglar i nån somrig färg sen gå och hämta Emla på dagis. Kvällen blir nog lugn. Måste försöka sova tidigt så jag orkar kliva upp imorrn. Färjan går 9 vilket egentligen inte är supertidigt men har man vänt på dygnet så är det de. Plus att mamma skulle lämna mig där färjan går vid 8 redan eftersom hon ska till jobbet. Så det blir verkligen en tidig morgon..Men tagga ändå, kul att göra något!

~Sommarstugan i Finland 2014~
Bilderna är tagna nere vid havet nedanför stugan.

Izan | |
#1 - - JosefinsDream - Följ mig när jag följer mina drömmar...:

superduperfint!! Enjoy!!

Svar: Tack, visst är det!😊
Inez

Upp