Sommarlov

Bloggar från mobilen nu eftersom jag inte har någon dator. Vet inte hur bloggningen kommer bli i sommar eftersom jag inte vill blogga från mobilen. Vill ju kunna fota, redigera och lägga ut bilder med bra kvalitet. 

Som ni kanske vet så var jag på avslutningsmiddag med 9:orna i tisdags. Man gjorde inte speciellt mycket, kvällen bestod mest av att äta mat, fota varandra och prata. Har hur mycket bilder som helst att visa, men dom får nog vänta tills jag har en dator att blogga från. Kan bara säga att alla var så himla fina och det var en fin avslutning på 9:an.
I onsdags var det skolavslutning vilket kändes väldigt jobbigt. Inte direkt jobbigt att få sommarlov men jobbigt att skiljas från min klass men oxå några lärare. Har svårt att förstå att det inte är dom som jag kommer gå med i höst. Det är klart man kan hålla kontakten med folk från klassen men det blir fortfarande inte samma sak som att se dom varje dag. 
Eftersom avslutningen var så jobbig så har jag knappt hunnit fatta att det är sommarlov. Det är oxå väldigt dåligt väder vilket gör så det känns som långt ifrån sommar. Hoppas värmen kommer snart!
Nu ska jag göra lite lunch för jag håller på att svälta ihjäl sen vet jag inte vad jag ska göra. Senare måste jag i alla fall hämta Emla på dagis.
Från balen...
Jag och Linnea blev klassens "piff och puff". Så klockren!
Fick ett armband från Pandora i present eftersom pappa och Ulrika tyckte jag varit så bra i skolan. Superfint!

Izan | |
#1 - - MATILDA ROSQVIST:

åh så fint armband, vad snällt av dem! :)

Svar: Ja visst är det! 😊
Inez

Upp