Lunchdejt

Idag var en väldigt mysig dag. Inte för att den är över men det känns som det eftersom jag vaknade redan vid halv 8. Blivit omställd i hjärnan efter att ha varit barnvakt. Men det gjorde inget att jag vaknade tidigt för jag skulle möta upp Linnea på stan innan 10. Plus att jag tycker om att kliva upp tidigt eftersom dagen känns extra lång då. Jag menar jag kom hem redan kl 14 och då hade jag ju hela eftermiddagen och kvällen kvar! Tro inte att jag är en sån som kliver upp tidigt för det är jag inte. Älskar att sova men älskar också när jag väl tar mig upp tidigt.

Jag och Linnea gick och åt lunch väldigt tidigt, säkert 10:30. Vi åt lunch på Göteborg, gott var det. Skönt också eftersom solen var framme då. Sen har vi bara gått omkring på stan. Jag köpte ingenting eftersom jag sparar mig till Ullared. Sen åt vi mjukglass nere vid älven.


Izan | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :)

Svar: Ja verkligen :)
Inez

#2 - - N:

Gott!!

Svar: Ja verkligen :)
Inez

Upp