Myskväll

Avslutar den här kvällen med Smoothie, nybakat bröd och one tree hill. Ganska härligt med sånna här kvällar mitt i veckan. Inte alltid man hinner så får passa på att njuta lite extra.
Tidigare idag har jag varit i skolan och efter det åkte jag och pappa och kollade på tapeter. Äntligen har jag bestämt mig vilken jag ska ha. Det är ju så svårt när det finns hur många som helst att välja mellan... :)
 
Men nu är det i alla fall gjort och nu får jag bara vänta lite innan pappa börjar göra om det. Blir så himla skönt när det är klart för just nu ligger hela mitt rum nere i kartonger. Har bara en säng, ett tomt skrivbord och en tom hylla här inne...
 
xoxo,
 
 
Foto - Annat, Foto - Vardag, Izan | |
#1 - - milina.blogg.se:

åh vad gott, speciellt med smoothie! inte druckit det sen i somras! :o btw så svarade jag på din kommentar i bloggen! - ifall du inte redan sett det :)

Svar: Ja smoothie är jätte gott!! Jo jag har sett ditt svar :)
Inez

#2 - - Emma:

Mysigt och chill det såg ut på bilden =)
Fin blogg

Svar: det var det :) Tack!
Inez

#3 - - MADDISENJ.SE:

Låter som en härlig kväll!

Svar: Det var det verkligen :)
Inez

#4 - - Emma:

One Tree Hill är så jäkla grymt bra!! Vet inte hur många gånger jag har sett det haha :D

Svar: Jag vet, verkligen bästa serien!!! Hahah för mig är det tredje gången på raken :)
Inez

#5 - - MATILDA:

Mysigt :D

Upp