Frulle.

Godmorgon! Jag har studiedag idag. Men har på nått sett tusen saker att göra ändå. (kanske därför det heter studiedag...) Ska göra klart en spanska redovisning, göra en teknikläxa och skriva en sak till so:n. Blir nästan trött bara av att skriva det här. Om jag hinner ska jag ta tag i designen men tror inte det. Måste i alla fall fixa en ny roligare och med en ny header! Haha ser ganska olik ut på headern som jag har nu.
 
Har laddat upp med massa frukost så nu ska jag börja plugga på en gång! Ju snabbare jag är på att börja ju snabbare lär jag ju bli klar :)
 
 
Foto - Vardag, Izan, Ätbart | |
#1 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Så sant, börjar man tidigt så är det klart tidigt!^^ Lycka till med spanskan, so:n och resten! ^^

Svar: Tack! :)
Inez

#2 - - Nathalie Tegelstam:

Åh vad gott! :) kram

Svar: Ja :)
Inez

#3 - - Angelica Bengtsson Fotografi:

Vad gott!!

Svar: Japp :)
Inez

#4 - - Oslofru:

Så mysigt <3

Svar: Ja :)<3
Inez

#5 - - Sanna:

Mums!

Svar: :)
Inez

Upp