Frågestund

Nu drar jag igång en frågestund igen. Var väldigt länge sedan sist och jag har fått många nya läsare så tycker det passar väldigt bra att ha en just därför.
 
Ni kan fråga exakt vad som helst, allt mellan vilken min favoritfärg är till vad det pinsamaste jag har gjort är. Ställ alla frågor i kommentarerna så svarar jag om några dagar :)
 
 
Frågor & svar, Izan | |
#1 - - milina.blogg.se:

5 favoritbloggar? :)

#2 - - Malin Lindgren:

Roligt! =)
Vad är det viktigast en blogg ska ha för att du ska fastna för den?
Varför började du blogga?
Dina närmsta vänner?

Berätta när svaren är ute! :)

#3 - - Elin karlsson:

Varför började du att blogga? Vilken kamera fotar du med? :)

#4 - - ebba:

vad är det bästa du vet?
drömjobb?
om du fick vad du ville , vad vill du ha då?

svar: åh tack så jättemycket :D
kramis

#5 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Är du troende?
Vad går du i för program du gymnasiet?
Vad är syftet och målet med din blogg?
Vad tycker du om Pride-paraden?
Gillar du avokado?

Upp