Firat mig i efterskott!

Nu kanske ni tror att jag hamnat i en sån där bloggsvacka igen eftersom igår var första dagen på 3 veckor som jag inte bloggade. Men nej, inte den här gången. Igår var jag med några av mina bästa kompisar och firade min 16-årsdag i efterskott. Det var så himla roligt! Minns inte sist jag skrattade och kände mig såhär glad!
 
Dom kom hem till mig där det var middag och "tårta" (kladdkaka med grädde). Jag öppnade presenter även fast jag sa att dom inte hade behövt köpa något. Måste nog ha världens bästa kompisar! Efter maten for vi på nattbowling. Har aldrig varit på det förut och det var verkligen jätte roligt. Måste lätt göra om det igen!
 
Resten av kvällen spenderades hemma hos mig. Vi lekte lekar, lyssnade på massa musik, åt godis och pratade gamla minnen halva natten. 
 
 
Izan | |
#1 - - N:

Låter mysigt och kul!

Svar: Det var det verkligen :)
Inez

#2 - - ebba:

vilka härliga bilder, grattis i efterskott!
svar: åh tack så mycket :)
kramis

Svar: Tack så mycket! :))
Inez

#3 - - Lollee:

Grattis i efterskott!

Svar: Tack så mkt! :)
Inez

#4 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Grattis i efterskott!:DD

Va härligt det låter och ser ut!:D Det är härlig med underbara vänner :D

Svar: Tack!!! Ja visst gör det, blir alldeles glad bara av att se bilderna :))
Inez

#5 - - Emelie:

Åh grattis i efterskott finis! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Inez

#6 - - Janie:

Nattbowling låter askul! Grattis i efterskott ;)

Svar: Det var jätteroligt, Tack! :)
Inez

Upp