Sämsta inspirationen.

Har så sjukt lite att blogga om idag. Jag håller på att bli sjuk och min inspiration är på noll just nu. Här får ni lite tips på några av mina favorit youtubers:
 
KEELA:
På hennes kanal får man se när hon svarar på konstiga och elaka kommentarer vilket är väldigt roligt, olika challenges, varför man inte ska använda en våg och mycket mycket mer.
 
 
CLARA HENRY:
Verkar vara en väldigt bra person. Gör allt för att underhålla en i sina videos. Har nog inte sett en enda av hennes videos utan att skratta.
  
 
LAUREN CURTIS:
Inte min typ av youtuber egentligen. Är inte så intresserad av smink att jag brukar orka kolla på det, men Lauren Curtis råkar jag ändå kolla på ganska ofta. As härlig tjej med as härlig australisk dialekt.
 
 
Izan, Tips | |
#1 - - Celine:

Haha älskar Clary Henry!

#2 - - Emma Grann Fotografi:

Clara är så bra!

#3 - - Jennifer s Gidlund ♡:

Älskar Clara och KEELA, har däremot aldrig hört tala som den sista ;)

#4 - - Emelie:

Har nyss börjar kolla på Keelas vloggar, tycker hon är grym! Clara Henry har jag följt ett tag nu, riktigt grym är hon! :)

#5 - - milina.blogg.se:

keela är så härlig :)

#6 - - Vano:

Vad tråkigt att du håller på att bli sjuk, hoppas du kryar på dig!

Svar: Tack :)
Inez

Upp