Jag ska bara...

Skulle bara vänta på bussen i en halvtimme. Slutade med att jag köpte en ny dagbok och ett par tights. Men båda var ändå saker som jag ville ha och behövde. Mina förra dagbok är slut och jag tycker det är jätte roligt att skriva ner sånt som är roligt att läsa senare. Skrattar redan åt sådant som jag skrev för ett halvår sedan. Har ju bloggen men i dagboken kan jag skriva ner lite privatare grejer. 
 
Den här dagboken är från lagerhaus. Det är egentligen bara ett vanligt block men jag tyckte det var gulligt så why not använda det som en dagbok. Det står "Love notes and other good stuff" på den. 
 
Tightsen är från adidas och dom har jag viljat ha hur länge som helst. Men dom har aldrig funnits i min storlek och har inte orkat beställa. Så var ju tvungen när dom fanns!
 
 
Izan, New in | |
#1 - - milina.blogg.se:

Jättesnygga!

#2 - - MALIN:

Dom tightsen är riktigt läckra!

#3 - - JUNITJEJ:

Kanonfina tights!

Upp