Andra praodagen

Hej. Sorry för att jag inte bloggade igår när jag kom hem. Igår efter praoen var jag med Ella och då beställde vi äntligen billjetter till Katy Perry konserten. Kommer bli hur roligt som helst. Och de är ju faktiskt inte så länge kvar till mars :D Nånting att se framemot i alla fall.
Som sagt så praoar jag på sjukhuset och det  är något av det tråkigaste jag gjort. Tex. så börjar jag skit tidigt, kl 7 och då måste jag åka med en buss som går 05:50 och då förstår ni hur tidigt jag måste gå upp, vilket också gör att jag blir skit trött hela dagen. Det finns ofta saker som måste göras men det är mycket som jag inte kan/får göra. Så man blir lätt stillastående. Alla som jobbar där pratar bara om saker som har med deras jobb att göra.
 
Men några saker är bra. Tex. så var det lite roligt när vi skulle ta några prover imorse. Jag slutar tidigt varje dag. Rasterna är roliga för då kan man gå och utforska hela sjukhuset, hehe. Mna slipper skolmaten eftersom man tar med sig egen. Kan va roligt att prata med gamlingar. Det är roligt att få se mer av sjukhuset än vad man gör i vanliga fall. Och även om det jag aldrig kommer börja jobba i ett sjukhus så tycker jag ändå att det är lärorikt.
 
Nu är det bara att sätta igång och plugga. No prov nästa vecka... skulle mer än gärna lägga mig och sova nu men det får nog bli en tidig kväll istället!
 
 
Izan | |
#1 - - Susanna Maria J:

Kämpa på med pluggandet fina du :)

Svar: Tack så mkt! :)
Inez

#2 - - milina.blogg.se:

Lycka till med pluggandet!

Svar: Tack :)
Inez

#3 - - Nadia:

Så nice med smoothie!

#4 - - milina.blogg.se:

- Varsågod!
precis :)

#5 - - ♫♪ sandra:

gott med smoothie :)

Upp