Hej mitt vinterland

Sånna här^^ dagar alltså. <3. Vakna och se det här, man blir ju typ lycklig! Det första jag gjorde när jag vaknade var att öppna min kalender (fick en bodybutter) sen gick jag ut och fotade direkt. Har inte fotat på lääänge eftersom det varit skit dålig väder, helt grått/regnigt och tråkigt. Och vem orkar fota när det regnar och är mörkt så man inte ens ser vad det är på bilderna? ;)
Tror att det blir en väldigt skön söndag. Hade tänkt lyssna på julmusik, slå in dom sista julklapparna, julpynta mitt rum eftersom jag inte hunnit göra det än, sen i eftermiddag ska jag på usm och träna. Ikväll kanske det blir lite pepparkaksbak.
 
Kan inte säga att jag är taggad på den här veckan, men nästan. Det är bara tre vanliga dagar eftersom det är trippelboll på torsdag och julavslutning på fredag. Och dom tre dagarna kommer man få veta betyg på. Och på måndag ska vi baka pepparkakshus. Så det är egentligen inget jobbigt på hela veckan. :)
 
Foto - Natur, Izan | |
#1 - - Carina:

Hej!...så fint!det är. Jag blir lite avis nu måste jag säga!. Jag älskar ju SNÖ!. Ha så det bra!. :)

Svar: Ja det är verkligen jättefint! :)
Inez

#2 - - G I N A ~:

Vart bor du egentligen?? :( här är det inte någon snö på långa vägar! Kan du inte skicka lite till mig? :3

Svar: Umeå! Haha ska försöka skicka lite snö till dig :D
Inez

#3 - - Emma:

Frågestund igen, fråga gärna några frågor! :)
Kram

#4 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

gud vilka fina bilder!

#5 - - Elin landgren:

men vilka mysiga bilder! Nu får man lust att gå ut ju :D

#6 - - Elin landgren:

men vilka mysiga bilder! Nu får man lust att gå ut ju :D

#7 - - Elin landgren:

men vilka mysiga bilder! Nu får man lust att gå ut ju :D

Upp