Hejhej.

Eftersom jag har haft sämst uppdatering nu i några dagar tänkte jag bara nu medans jag har en ledig stund, informera er om att jag överlevde flygturen och kom fram till Göteborg. Jag kom hit i lördags och sen dess har jag varit på min livs första basketmatch (satt ju tom. vid domarbordet och hjälpte till), det var i söndags. I måndags åkte det flera bussar till boda borg. Väl där framme delade vi upp oss i grupper. Jag var i samma grupp som Ella och några av hennes kompisar som jag inte alls kände men det gick bra endå. Det var spöktema där så det gick omkring "spöken" på hela boda borg och det var skit läskigt, ett spöke gick fram och kramade mig. Hur som helst så var det skit roligt där!
Idag har det varit en sån där lugn dag. Vi har varit hemma hela dagen. Jag, Ella och Liv gick på en långpromenad på fm. Sen på ef bakade vi och sen så har jag sytt en tygpåse också. 
 
Imorgon åker vi till Ullared. Är super taggad på en hel dag med shopping med dom bästaste. Nä nu ska jag gå och vara lite social. 
 
Puss och kram, vi hörs.
 
 
 
Izan | |
#1 - - Linnea:

Åh, va bra att du överlevde!!! Hur skulle jag annars klara mig?!?!❤️❤️❤️❤️

Svar: <3
Inez Andersson

#2 - - Ottilia:

Åååå lycko dig inez som får fara på Ullared (min favorit affär) hoppas du har det bra! /ottilia

Upp