Årets önskelista!

Sitter och lyssnar på julmusik och ba hare bra, vet att jag måste plugga... men det kan ju faktiskt vänta lite. Skrev önskelista ganska tidigt iår och har fyllt på med saker eftersom jag kommit på nått, vill ju inte glömma nått jätte viktigt.
Längtar sjukt mycket till jul, till december, första advent, ta fram julsaker, baka pepparkakor, lussebullar och julgodisar, öppna paket såklart, öppna kalendern varje morgon åhh älskar de så kul att få en liten överaskning varje dag ända till julafton, och snön, idag var det ju till och med plusgrader ute, så ska det ju inte va i slutet av november. Jul är den BÄSTA högtiden!!!!
 
Här är några saker som jag önskar mig iår...
 
 
1. Iphone 5s (snälla tomten...)
2. Hårolja (spelar ingen roll vilket märke men just denna tipsade min frisör mig om^^)
3. VS bodymists
4. Twintips
5. Nike free 0.5+
6. Smycken
7. Mystofflor
8. Typ allt från the body shop
 
ps. det är ingen speciell ordning på sakerna^^
 
 
 
Izan | |
Upp