new in

Hej eller go´kväll. Jag har haft en riktigt bra dag på stan idag. Har ni haft en bra dag?  Det rea överallt = mycket folk = kaos. Nu är det lite kaos hemma också, middag klockan halv 9, packapackapackapacka till fotbollscup (jag ska inte spela men jag ska titta när min syrra spelar och vi ska hyra stuga där) + packapackapacka lite mera grejer som ska till mamma och som ska med till Finland nästa vecka. Slutpratat om mina packningar.
 
Nu ska jag ut och träna, styrka tror jag, klockan är 10, jag vet. Sen ska jag in igen och duscha och sen se gossip girl och sova. Och kanske om jag hinner så fixar jag några tidsinställda inlägg över helgen, men hoppas inte för mycket.
 
 
 
 
Fyndade ett linne, en tröja, en väska och trosor. Jag är mest nöjd med väskan som jag köpte för halva priset.
 
New in | |
#1 - - ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Kul med massa nytt :D

Svar: ja, det är alltid kul! :D
Inez Andersson

Upp