Mitt 2013.

Snodde lite frågor från Keelas blogg, tänkte att det kunde va en rolig grej.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det gjorde jag säkert. Kommer inte på något just nu bara.

Hur har ditt 2013 varit?

Bra, fast alla har ju dåliga dagar ibland så helt bra har det vell inte varit.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Oj, är skit dålig på att komma ihåg datum så kan nog inte svara på den frågan...

Vad är din största framgång 2013?

Har inte gjort någon.

Bästa köpet?

Vet inte. Har inte gjort något sådär jätte bra köp iår.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, helt klart.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja det är klart. Mycke har vell gjort mig glad, mina vänner, familj och andra personer...

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Wake me up, Uncover, roar, kommer säkert också minnas We can't stop eller nån dålig låt som Animals.

Vem har du umgåtts med mest?

Linnea

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nej 

Vart reste du under 2013?

Mallorca, Finland och massa ställen inom Sverige typ Sthlm och GBG.

 Jag å min kusse i Mallorca, vill tillbaka...^^

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Hinna med mer i vardagen typ träning. Resa mer.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag var hemma och släkten kom och fika och jag fick massa presenter.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja många saker men får tänka på det till nästa år.

Vem saknade du?

Oj säkert ganska många. Eftersom jag har skilda föräldrar så saknar jag den som jag inte är hos hela tiden (om ni fattar). Sen saknar jag typ kompisar om dom åker bort eller bara om det är lov.

De bästa nya människorna du träffade?

Tyvärr så tror jag inte att jag har lärt känna så många nya. Det ska jag verkligen ta och ändra på till 2014.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Njut av allt det bra!

 
Frågor & svar | |
#1 - - Linnea:

Ja... Roar kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat!<3

#2 - - Ulrika:

Måste bara göra ett litet inlägg angående två frågor här :) Duhar ju vverkligen gjort framsteg i engelska! Glöm inte det! Och datumet som du kommer att minnas från 2013 hade inte hänt än då du skrev detta inlägg. Nämnligen den 30 december då din andra fina lillasyster föddes! Ha en fortsatt fin dag! Kram

Svar: Ja det är sant!
Inez

Upp