Annorlunda dag.

Först var jag hos frisören. Var tänkt att mamma skulle följa med mig dit men nu blev det ju inte så. Sen mitt i att frisören tvättar mitt hår kommer Ottilia och säger att det blev en tjej. Haha lite roligt var det ändå, frisören fattade inget och vi var tvugna att förklara för henne. Efter frisörbesöket gick jag på stan en stund, träffade massa folk. Sen åt jag lunch på göteborg. Efter det åkte vi och hälsade på lilla bebisen, så fin och sååå liten.
 
 
 
Izan | |
#1 - - Emma:

Så himla söt och grattis!! :)
Har ni kommit på några namnförslag än?
Kramis

#2 - - Emma:

SV; Ja, vi ska bara spela in 10 år senare när vi får tid. :)
Sen ska vi se den. :)

#3 - - Emma:

Sv; Det blir bra vad hon än kommer heta, en skönhet passar ju i allt. :)
Tack så mycket. Jag använde mig av manuell exponering och sedan BULB som är den långsammaste slutartiden. Då när raketen kommer upp så trycker du ner för att fota men håller ner den knappen i några sekunder. Då tar den med om raketen skulle komma någon sekund senare än vad man trott. Kan visa någon gång om du inte förstår. :)

Svar: Tack, jag får prova det! :)
Inez Andersson

Upp